1. Оформіть заявку на підключення

Щоб розпочати процес підключення, зателефонуйте або напишіть нам, вказавши свою адресу. Ми перевіримо технічну можливість підключення вашого будинку чи квартири і повідомимо про строки виконання робіт.

Перед підключенням обов’язково ознайомтеся з правилами користування мережею та умовами договору про надання телекомунікаційних послуг.

2. Прийміть роботи по підключенню

В узгоджений час до вас прибуде спеціаліст, який виконає фізичне підключення. Для цього вам знадобиться персональний комп’ютер, ноутбук або Wi-Fi роутер з мережею FAST ETHERNET або GIGABIT ETHERNET (наявний у всіх сучасних пристроях).

Підключення включає монтаж кабелю від технічного майданчика оператора до вашого помешкання. Кабель прокладається через існуючий отвір або, за потреби, свердлиться новий діаметром 10 мм. За бажанням клієнта можуть бути просвердлені додаткові отвори всередині приміщення. Місце буріння вказується клієнтом, який також несе відповідальність за виявлення прихованих інженерних комунікацій (електропроводка, кабелі зв’язку тощо). У разі їх пошкодження, роботи з відновлення чи компенсація збитків не здійснюються.

Кабель обжимається конекторами RG-45 з обох боків — від оператора та у вашому приміщенні. Також проводиться одноразове налаштування вашого комп’ютера або Wi-Fi роутера.

Наприкінці підключення переконайтеся, що доступ до Інтернету працює на вашому комп’ютері або іншому пристрої.

Роботи з підключення не включають:

  • Монтаж кабелю по усій будівлі замовника, переміщення меблів, укладання під плінтус, інші монтажні роботи всередині будинку/квартири замовника;
  • Переустановку операційних систем або будь-якого іншого програмного забезпечення на компьютері замовника;
  • Установка антивірусного програмного забезпечення на комп’ютері замовника;
  • Налаштування активного мережевого обладнання клієнта, а саме бездротових адаптерів, ігрових приставок, медіа шлюзів, супутникових ресиверів, будь-якого іншого обладнання замовника, призначеного для роботи в мережі Інтернет.

3. Протестуйте якість зв’язку з інтернетом

Після підключення до інтернету у Вас буде декілька днів, щоб протестувати з’єднання з Інтернетом і переконатися у його якості.

4. Підпишіть договір та оплатіть послуги

Якщо під час тестування зв’язку у вас не виникло зауважень, ми зможемо перейти до наступного кроку — підписання договору про надання телекомунікаційних послуг та підбір зручного методу оплати.


ДЛЯ БІЗНЕСУ

ТОВ «КОМОН» пропонує телекомунікаційні послуги для приватних підприємців та компаній, незалежно від сфери їх діяльності чи особливостей бізнесу. Ми надаємо індивідуальні рішення для кожного клієнта завдяки постійному розвитку технологій та досвідченим менеджерам. Зв’яжіться з нами за номером +38 050 372 11 39 або надішліть запит, і ми підберемо оптимальні тарифи та рішення для комплексного впровадження телекомунікацій на вашому підприємстві.