1. Оформіть заявку на підключення

Щоб розпочати процес підключення, зателефонуйте або напишіть нам, вказавши свою адресу. Ми перевіримо технічну можливість підключення вашого будинку чи квартири і повідомимо про строки виконання робіт.

Перед підключенням обов’язково ознайомтеся з Правилами користування мережею та умовами Публічного договору про надання телекомунікаційних послуг.

2. Прийміть роботи по підключенню

В узгоджений час до вас прибуде спеціалісти, які виконають фізичне підключення. Для цього вам знадобиться персональний комп’ютер, ноутбук або Wi-Fi роутер з мережею FAST ETHERNET або GIGABIT ETHERNET (наявний у всіх сучасних пристроях).

Підключення включає монтаж кабелю від технічного майданчика оператора до вашого помешкання. Кабель прокладається через існуючий отвір або, за потреби, свердлиться новий діаметром 10 мм. За бажанням клієнта можуть бути просвердлені додаткові отвори всередині приміщення. Місце буріння вказується клієнтом, який також несе відповідальність за виявлення прихованих інженерних комунікацій (електропроводка, кабелі зв’язку тощо). У разі їх пошкодження, роботи з відновлення чи компенсація збитків не здійснюються.

Кабель обжимається конекторами RG-45 з обох боків — від оператора та у вашому приміщенні. Також проводиться одноразове налаштування вашого комп’ютера або Wi-Fi роутера.

Роботи з підключення не включають:

  • Монтаж кабелю по усій будівлі замовника, переміщення меблів, укладання під плінтус, інші монтажні роботи всередині будинку/квартири замовника;
  • Переустановку операційних систем або будь-якого іншого програмного забезпечення на компьютері замовника;
  • Установка антивірусного програмного забезпечення на комп’ютері замовника;
  • Налаштування активного мережевого обладнання клієнта, а саме бездротових адаптерів, ігрових приставок, медіа шлюзів, супутникових ресиверів, будь-якого іншого обладнання замовника, призначеного для роботи в мережі Інтернет.

3. Протестуйте якість зв’язку з інтернетом

Після завершення робіт з монтажу кабелю та підключення до інтернету, обов’язково перевірте з’єднання з Інтернетом і переконайтесь у його якості.

4. Підпишіть заяву

Якщо під час тестування зв’язку у вас не виникло зауважень, наш спеціаліст надасть Вам бланк заяви про приєднання до Публічного договору про надання телекомунікаційних послуг. Будь ласка, заповніть бланк заяви та надайте фотокопії необхідних документів (або надішліть їх зображення на нашу електронну адресу, viber або telegram.

5. Оплатіть послуги

Після заповнення та підписання бланку заяви про приєднання до Публічного договору, Вам буде надано номер Особового рахунку по якому Ви зможете здійснити оплату за наші послуги будь-яким зручним методом. Більше інформації про можливості оплати див. тут Як сплатити?


ДЛЯ БІЗНЕСУ

ТОВ «КОМОН» пропонує телекомунікаційні послуги для приватних підприємців та компаній, незалежно від сфери їх діяльності чи особливостей бізнесу. Ми надаємо індивідуальні рішення для кожного клієнта завдяки постійному розвитку технологій та досвідченим менеджерам. Зв’яжіться з нами за номером +38 050 372 11 39 або надішліть запит, і ми підберемо оптимальні тарифи та рішення для комплексного впровадження телекомунікацій на вашому підприємстві.

Щоб ознайомитись із діючими тарифами для бізнесу, натисніть тут.